۱۳۸۹ بهمن ۸, جمعه

جنگ ستارگان

آنچه كه در سال گذشته اتفاق افتاد ...
اگر چه بادي به قباي ليدر فرزانه انداخت ولي به شما ايران دوستان و آزادي خواهان عزيز بايدعرض كنم كه :
دراين بيشه شيران نيكو نهاد
نزاري و ضعفي و رنجي مباد
كه گر غرشي نيست نام هست
نگردد به شب نام خورشيد پست
به مبارزه خودمان ادامه ميدهيم .. در همين دنياي مجازي كه حتي بر حكومت مقتدر چين لرزه افكنده .. و اين ايرانيان بودند كه همچون تمام طول تاريخ فرهنگ آفريني كردند .. ولي اينبار فرهنگ مبارزه اي مبتني برفن آوري و خرد ..... و بسياري از آزاديخواهان جهان از اين آفرينش و ابتكار بهره برده و خواهند برد ! پس كمر بند ها را سفت ببنديم ... و برگستوان بسته و تيردان سخن را حمايل نموده و زوبين كلام را برافراخته ... و پر شور تر از گذشته به پيش بتازيم !
به اين نكته بس ميكنم كه حكومت دروغ پرداز بر سياق هميشگي و تاريخي خود ..توانش را در ارتباط با كنترل و شنود وبلاگ ها اغراق ميكند و ناتوانترين است .. حتي امريكا هم نميتواند  چند ميليون وبلاگ را كنترل نمايد !
از نافرجامي سال گذشته نيز دلسرد نشويد و فقط پند بگيريد .... و دليلش جز آنكه بنا به مثل : بز كل گله را كل ميكند نبود .. اينان پرچمداران دروغين و دست در خون اين ملت ، كه اكنون در خانه استراحت ميكنند و مواجب ميگيرند ،نقشه داشتند كه به موقع آب بر آتش خشم و خروش ملت بپاشند !
پ-ن- 1- تمركز بر متحد نمودن همه بر ناسيوناليسم و ميهن پرستي و هر آنچه كه در اين راستا مفيد است ، از اهم حركت هاست  !
پيروزو سرافراز و پاينده
                     ايران  و ايراني !

۱۱ نظر:

مسعود گفت...

درود

کنترل وبلاگ و اینگونه سخنان که حرف مفت است ولی در جایی که از سرویس هایی مانند بلاگر و وورد پرس استفاده شود روزبه چون سرویس های ایرانی وظیفه دارند که اگر حکومت اطلاعاتی را درباره یک کاربر یا شماری از کاربران خواست در اختیار حکومت قرار دهند.
این اصلاح طلبان تنها خواستند که آن موج نا رضایتی مردم را فرو نشانند و به جز آن چیزی نمی خواهند.
باید از وقایع سال گذشته و همه وقایعی که آنها با چشم دیدیم یا درباره شان خواندیم و شنیدیم درس و تجربه بگیریم تا دیگر اشتباهات گذشته خودمان و نسلهای پیش از خودمان را تکرار نکنیم.
بابت قرار دادن شیر و خورشید زیبا در وبلاگ هم سپاسگزارم.

پیروز باشی. پاینده ایران

مسعود گفت...

درود

رزوبه عزیز لطفا یک پی نوشت اضافه کن و از خوانندگان وبلاگ خوبت هم بخواه که به مانند خودت شیر و خورشید را در وبلاگ خود بگذارند.

پیروز باشی. پاینده ایران

ناشناس گفت...

بعنوان يك خواننده وبلاگ بابت گذاشتن شير و خورشيد در وبتون سپاسگذاري ميكنم .
اما حتي اگه يك پي نوشت هم در اين مورد بذاريد با گذاشتن يك يا دو پست جديد ديگه دوستانتون ممكنه اين پي نوشت رو نخونند .
بهتر نيست زير آرم شير و خورشيد , از دوستان وب نويستون بخوايد همينكارو بكنند .؟
البته اين فقط در حد يك نظر بود نه بيشتر .
هميشه پيروز باشيد .

dariush گفت...

با بهترین درود ها به روزبه
بسیار نوشته هایتان خواندنی هست ۳ نوشته را خواندم در باره کمونیست هایی ایرانی کاملا درست میگوید شوربختانه افکار جهان میهنی کمونیست و افراطی بودن دیدگاه ان نمیتواند راه آزادی بخش باشد شاید در بسیاری از کشورهایی آمریکایی لاتین تنها راه مبارزه در سالهایی ۶۰ و ۷۰ میلادی بود ولی همان مبارزین هنگامی که قدرت را به دست گرفتند به فاسد ترین تبدیل شدند .
در مورد قهرمان داشتن به نظر من داشتن قهرمان بد نیست ولی قهرمانی بماند سیاوش که به درون آتش رود و پاک باشد یا بماند رستم که با افراسیاب به انگیزه دشمنی با ایرانیان بد است . رستمی که حتا برای ازدواج با تهمینه موبدی فرا میخواند که همه مراسم پاک پیش رود و سهراب از پیوندی پاک به دنیا اید.ولی این قهرمان داشتن هم لازم قهرمان بودن خود مردم است همانگونه که نوشتی مردم سوئد و یا آلمان قهرمانی نداشتند و تاریخی هم ندراند ان ها به نام بر بر از سوی رومی ها خوانده میشدند . این بستگی با ساختار جامه دارد و نمیتوان مردم ما را نه از دید فرهنگی و نه از دید مذهبی با مردم دیگر برابری داد. شوربختانه هنوز مذهب ان هم از گونه خرافاتی ان در کشور ما حاکم هست
در مورد این پست هم باید بگویم که ترس یکی از راهکار هایی مهم حکومت ها هست این را حکومت کنونی از حکومت هایی سوسیالیستی یاد گرفته ان هم کوشش میکردند ترس به میان مردم ببرند و از ترس اینکه هر کس امکان دارد از سوی پلیس مخفی باشند همه از هم میترسیدند و همین ترس حکومت را نگاه میداشت
حکومت ایران هم میخواهد این ترس را به دل مردم راه بدهد ولی در برابر سیل بزرگ دنیایی اینترنت سنگ ریزه ای بیش نیستند
شاد باشی و در آگاه کردن پیشگام

Unknown گفت...

با درود
با سخنان شما موافقم ولی ما باید وقتی در خیابانها میرویم پافشاری داشته باشیم و در آخر شب هم برنگردیم به خانه تا به نتیجه برسیم
به امید روزی که من و شما آزادی ایران را با چشمان خود ببینیم

مذير وبلاگ گفت...

بادرود به همگي
جالب ترين مطلبي كه در باره نا آرامي هاي مصر خواندم اين بود كه : با آنكه تعداد كثيري حزب در مصر آزادانه فعاليت ميكنند ... ولي در اعتراضات اين روزها هيچ حزبي نه تنها رهبريت جنبش را به عهده نگرفته .. بلكه در صف مبارزين هم جاي ندارند ! و حالا مردم ما كه هيچ حزبي هم ندارند .. اگر خودشان با اتفاق و اتحاد و مددجويي از اينترنت
رهبريت جنبش را بدست بگيرند از نظر من خردمندانه و مقبول است !

نوشين بانوي عزيز ! مهم در تظاهرات خياباني شركت كردن نيست ! مهم گزينش باوري بر اساس خرد ، و پايداري ما بر باورمان است ! و اين رمز پيروزي ست ! چه بسيار كساني را ميشناسم كه در تظاهرات سال گذشته ... بي پروا به خيابان ميرفتند ... ولي از آنجا كه باوري صحيح و محكم در ذهن خود نداشتند و نتيجتا يك پيروزي سريع را طالب بودند .. خيلي زود خسته شدند ..و كنار رفتند و اكنون ميگويند ما ديگر كاري به اين كارها نداريم !
استقامت و خردورزي راه پيروزي است و بس ! وگرنه، پلي براي عبور قدرت طلبان نو چهره خواهيم شد !
پيروز وپاينده ايران و ايراني

نوشین گفت...

با درود
روزبه گرامی من هم که همینو گفتم : استقامت
درضمن اگر ممکنه ایمیلتان را به من بدهید یک پرسش از شما دارم

Unknown گفت...

با درودی مجدد
روزبه جان این اصل ششم را من دانلود کردم ولی باز نشد و اروز زد

مدير وبلاگ گفت...

با درود به نوشين بانو
بله اشاره ات به استقامت كاملا بجا بود .. ..
من اميد بسيار زيادي دارم كه در آينده نزديك دوباره يك فرصت سياسي بدست مردم خواهد افتاد و اميدوارم كه اينبار كمال استفاده را از آن برده و گوش به حرف اين بي بنياناني كه سال گذشته به مردم گفتند برويد خانه هايتان تا ببينيم چه ميشود ندهند و كار را يكسره كنند !
همانطور كه ميبيني ايميلم را هم در قسمت نظرات گذاردم !
لينك اصل ششم را هم چك كردم .. مشكلي نداشت ! البته از نو لينك آنرا با مديا فاير گذاشتم تا راحت تر باز شود .
پيروز و پاينده باشي

مشتی ماشالا گفت...

درود بر شما دوست عزیز
موافق این مطلبتم
در رابطه با پست قبلی:
موضوع "پوجی" صدای مردمم بود که اینروزها میشنیدم و قصدم فقط انعکاس بود نه قضاوت.

"پاینده ایران و ایرانی"چرا با علامت تعجب!؟

مدير وبلاگ گفت...

با درود بر هم وطن عزيز مشتي ماشالا !
اين علامت تعجب نيست ! علامت تاكيد و اصرار است !
پاينده ايران و ايراني !