۱۳۸۹ بهمن ۱۲, سه‌شنبه

نامه اي به خميني بت شكن

درود بر خميني بت شكن ! درود بر بزرگ مردي كه با همتي عظيم بت 1400 ساله و بت هاي هزار ساله اين مرز و بو م را در هم شكست  !
اي خميني ! من اين نامه را به مناسبت سالگرد ورود تو به ايران با آنكه ديگر نيستي كه بخواني برايت مينويسم .
آري درود بر تواي خميني كه در ده سال حضورموثرت در اين كشور، بي اغراق ، بزرگترين خدمت ممكنه را به ايرانيان نمودي ! و اين تو بودي كه چهره اصلي و كريه اسلام را عيان كردي ، با به حكومت رساندن روحانيت ، به مردم نشان دادي كه اين جماعت ، در پشت ظاهر معنوي خود ، چه شياطين پليدي هستند ، اينان كه قرن ها با تحميق مردم به حمايت جباران تاريخ ميپرداختند و جيب خود را از دسترنج ملت پر ميكردند و هيچگاه دست به سياه و سفيد نميزدند ! تو با زيركي دست ملي مذهبي ها را رو كردي و درجه خيانت آنها را نشان مردم دادي !
تو احزاب چپ را كه ادعاي حمايت از خلق ها را داشتند با طمع شراكت در قدرت ، به ميدان كشيدي و طشت رسوائي شان را ازبام انداختي ! حزب پير و كهنه كار توده را به نوكري روحانيون و دينفروشان استخدام كردي تا آشكار شود آن ادعا هايي كه در اين شصت سال داشته اند ! رهبرشان را مفسر قران كردي تا ثابت كني كه تفسير قران و ادعاي تشرع ، لازمه اش باور به الله و محمد نميباشد و هر احمقي ميتواند اينكار را براي احمق هاي ديگر بكند !
روشنفكران وطن فروش را به صحنه كشاندي تا مثل سگان براي تكه اي از قدرت در حكومت به جان هم بيافتند !
با شعار مرگ بر امريكا و قطع رابطه مستقيم با غرب ، نشان دادي كه مردم اين كشور با خرافه پرستي و عدم تلاش براي ساختن كشور و در قهقهرا زندگي كردن چگونه به بيگانگان وابسته اند و بدون تكه لقمه هايي كه تا كنون غرب در ازاي چپاولشان پرت ميكرده جلوشان ، با قطع اين رابطه تن پروري ، در گرسنگي و فقر و فساد و اعتياد و فحشا غوطه ور خواهند شد ! و امروز با چشم بسته هم اين تيره بختي ها را ميبينند !
و چه كسي منكر ميشود كه اينهمه را تو كردي ؟ آيا جماعت روشنفكر ايران ... چپ ها ... ملي مذهبي ها ... اسلام گرا ها ... سلطنت طلبان ... با اينهمه فرصت و زمان كه در دست داشتند ، توان انجام اين تحول عظيم را داشتند ؟!
حتي خوابش را هم نميديدند !   و تو به همه تفهيم كردي كه چه كساني  نهضت مشروطه ، نهضت ايران بدون نفت ، نهضت ايران عاري از خرافات ، و همه تلاش هاي خير انديشان ايران را يا فلج كردند يا به بيراهه بردند .... منتها در ازمنه پيش ، همه در پشت پرده با حكومت زدو بند ميكردند ...و تو با آمدنت مجبورشان كردي التماسشان و وطن فروشي و خود فروشيشان را همه جا اعلان كنند تا دستي بر اتش قدرت و ثروت اين مرزو بوم داشته باشند !
در زمان شاهان پيش از تو ، اسبابي براي خبر رساني نبود كه اين دريوزگي هاي مال و مقام به جلوه عام درآيد ولي اينزمان در هر كوره دهي خبر ها تازه به مردم ميرسد !
چه زيبا گفتي كه اسلام به روضه زنده است !!! و چه دير مردم فهميدند كه آنچه كه دينفروشان ميگويند جز دروغ هاي بي فايده به حال مملكت نيست ! و تو چه ياريگرانه فاش كردي كه اگر شاهي هم در ايران افكاري مترقي و تمدن خواه داشت ، چه گروه هايي مانع ورادع او ميشدند ! همان پست فطرت هايي كه از دست ملوكانه جايزه و مقام ميگرفتند و در جمع خبائثي چون خود به تنقيد و تمسخر شاه ميپرداختند !
و كار بزرگ تو اين بود كه اسب ها و ميدان را در اختيار بي جنم هاي پر مدعا گذاشتي تا ثابت كنند كه حتي راندن خر هم نميدانند .. چه رسد به اسب تاختن ! و اينروزها حتي مادر بزرگ ها هم بريش اين فرو مايگان بي اصل و نسب ميخندند ! و كاش بودي و سرزدن بذري را كه كاشتي ميديدي ... مي ديدي كه چگونه براي به خطر افتادن آخور و آغلشان ، چه عربده ها كه در نماز جمعه ها نميكشند ..... چه اراجيفي براي اختفاي جهالت و بي عرضه گيشان در رسانه  ها نميبافند !!! ولي خودشان بهتر از همه ميدانند كه چگونه با رندي دستشان را رو كردي و اكنون ديگر از اسب افتاده اند و اميدي به فردا ندارند !
و من صميمانه از تو سپاسگزارم ... كه تمام كساني را كه در طول قرن هاي اخير به مسخ ايرانيان مشغول بوده و هستند را بي اعتبار و حنايشان را بي رنگ كردي ! و هويدا كردي كه در اين همه سال .... چه كساني سد راه تلاش هاي مبارزين ايران براي آزادي بوده اند ! و اكنون دزد حاضر و بز حاضر است  !  و مردم ايران با چشماني باز ميتوانند از حبس و حصار هزار ساله ، خودرا نجات دهند و آينده بالنده كشور خودرا بنا كنند !

و اكنون اين مبارزين ايراندوست و وطن پرست هستند  كه به خورشيد تابان مينگرند و غرش شير ژيان را ميشنوند و پر اميد و دلگشا ، به آينده اي روشن و بدور از خرافات و دينفروشي چشم دوخته اند !
پ-ن- 1- من با توجه به آنچه كه نتيجهء بنياني كه خميني نهاد و آتشي كه بر زباله هاي قرن ها زد ميگويم : خميني ، دستت درد نكند ! سپاس !
پ- ن- 2- خميني گفت اقتصاد مال خره ! و اينو براي تكميل سرنگوني اين خلافت دروغگويان هزار ساله .. خيلي خوب گفت !
بزودي با آشكار و عيني شدن قيمت حامل هاي انرژي بعد از حذف يارانه ها ... شاهد صحت اين حرف براي مردم در خواب خواهيم بود ! شايد اغلب ميدانيد كه بيشترين باركشي را در دنيا از خر ميكنند و بدترين غذا را به او ميدهند ..مثل كاه و يا علف هاي هرزه ! پس وقتي گروهي چون الاغ فكر ميكنند و هوادار اين دينفروشان هم هستند ..احتياجي به يك برنامه اقتصادي ندارند و همان كاه را بدهند شكر هم ميكنند ! اما اينروزها ...روزگاري ست كه خر ها بايد بجاي يك خروار سه خروار بار ببرند و بجاي سه وعده يك وعده كاه بخورند ! فكر ميكنيد در چند روز يا هفته آينده ، چه اتفاقي خواهد افتاد؟
فرمولي كه اين دولت و اين حكومت براي مردم نوشته به اين قرار است : كارمندان و كارگران ( واي به حال بيكاران ) بايد تمام حقوقي كه ميگيرند بابت هزينه حامل هاي انرژي بدهند ، و يارانه اي را كه از 40 تا 160 هزار تومان در ماه است را خرج معيشت و زن و بچه خود بكنند !
پ-ن - -3 - اينك كه اين خطوط را مينويسم .... به آمار وحشتناك قبض هاي بهاي جديد برق و آب و گاز مناطق مختلف تهران
خيره مانده ام .... قبض هاي 15 هزار توماني كه 70 هزار تومن و قبض هاي 80 هزار توماني كه 650 هزار تومن شده اند !
پاينده ايران و ايراني !!!!!!

۷ نظر:

dariush گفت...

با بهترین درود ها

چه خوب از این اهریمن سپاس گذاری کردی با ید گفت اگر و نبود ما هنوز فکر میکردیم رفیق استالین برای نجات خلق هایی تحت ستم چه ها که نکرد مجاهدین خلق چه اسلام ناب انقلابی دارند که مردم را به بالاترین نقطه انسانیت میرساند

همو بود که دست روحانیون که تا کنون میگفتند ما تنها برای شستن روح پلید در میان شما هستیم را رو کرد و فهمیدیم که ان ها پول شویی میکند و روح و روان را از خرد میزودایند

و ما تازه فهمیدیم که مواد مخدر را اشرف خواهره شاه وارده نمیکند

بلکه هنوز پس از گذشت ۳۰ سال در کشور ما بیشتر و بیشتر شده و خواهر شاه الان ۳۰ سال است از این کشور رفته

ما فهمیدیم که جنگ مسلحانه تنها راه رهایی نیست بلکه نجات از خرافات

باور کن که ما کم کم داریم تاریخمان را میدانیم میدانیم که کوروش و داریوش که بودند و نشان فروهر چیست فهمیدیم که دین هایی سامی چگونه اند و پیام در ما زرتشت چه گفت

مسعود گفت...

درود

کسروی سالها پیش از حکومت آخوندی پیش بینی این ماجرا را کرده بود ولی کسروی هم نگفته بود که به قدرت رسیدن دستگاه اخوندیسم شیعه در عین جنایات وحشتناک و دزدی های بی مانند در طول تاریخ چه کمک بزرگی به روشنگری علیه دین و خرافات می کند.
خمینی آتشی به خرمن اسلام ناب محمدی در ایران زد که شاید اگر روشنگران ایرانی با همه آگاهی شان می خواستند پس از دویست سال هم نمی توانستند چنین کاری بکنند.
من نمی فهمم که اگر اقتصاد از نظر پایه گزار این رژیم آخوندی مال خر است چرا وزیر اقتصاد تعیین می شود؟!!!!!!!!! الان همه فهمیدند که اقتصاد مال خر نیست بلکه حتی به نظر شخصی من اقتصاد از دموکراسی هم مهمتر است. در زمانی که خمینی این حرف را می زد به قول رضا فاضلی عزیز همه بعععععععع می گفتند و فریاد الله اکبر سر می دادند.

پیروز باشی. پاینده ایران و ایرانی. به امید اگاهی ایرانی

مدير وبلاگ گفت...

بادرود ..
تا آنجا كه من در اين مسئله ظهور خميني تفكر و تفحث كرده ام ... وي ماموري بود براي درهم كوبيدن دستگاه روحانيت در ايران و نتيجتا برخي مناطق اسلامي ديگر ..بخصوص شيعه !
و اگر دقت كنيد حوادث همزمان تونس و مصر و يمن و سوريه پس از نهضت ايرانيان در پارسال نميتواند اتفاقي باشد ! و بايد صبور باشيم ! زيرا مردم كشورهاي مذكور بر عليه رژيمي غير ايدئولوژك و با قدمتي سي ساله قيام كرده اند ! و ما قصد بركناري رژيمي كه پشتوانه اي 1400 ساله را دارد داريم ! ومن فكر ميكنم ...دنياي غرب ، پس از حوادث سال 88 به ملت ايران يك زمان تنفس جهت تفكر داده تا ... تكليف خودشان را با دين و مذهب روشن كنند .... چرا كه تا اين موضوع روشن و يك طرفه نشود ... قيام عليه اين رژيم يك بلاهت موحش بيش نيست !
خميني بزرگ ترين سد ممكن را شكست .. وشكستن سد هاي كوچكتر به عهده ايرانيان است !
از ياد نبريد كه ما شرقي ها علوم را حفظ ميكنيم ولي غربي ها بكار ميبرند ! همه ما در زماني كه خميني مشغول ريشه كني درخت اسلام بود اين مطلب را ميدانستيم كه : بهترين حمله به مكتبي ، بد دفاع كردن از آن است .. . ولي متوجه كار پراتيك خميني نشديم ... و سپاس به هنديان كه به ازاي خدماتي كه در طول قرون ايرانيان به انها كردند ... با ارسال خميني به ايران اداي دين كردند !
پاينده ايران و ايراني !

گردآفرید گفت...

با درود به روزبه گر امی
دوست وبلاگ نویس ما بسیار خوب نوشتی و از خمینی ویارانش سپاسگزاری کردی ، بقول رضا فاضلی که میگفت اگر سد تا شاه دیگر هم در ایران می امدند ما هیچوقت انقدر نمیفهمیدیم اسلام ، شیعه و آخوند چقدر بد هستند و بقول خرد و تجربه خودم انقدر دستشان در یک کاسه بوده و هست
زنده و پاینده باد ایران و ارزشهایش
خرد نگهدارتان

نوشین گفت...

با درود
روزبه جان من در وبلاگ تاریخی خود مطلبی کوتاه در مورد،
کارهای برجسته زمان هخامنشیان ، اشکانیان و ساسانیان گذاشته ام که دوست دارم شما هم در فرصتی آنرا بخوانید - اگر مایل بودید این وبلاگ من را هم با نام ایران در پیوندهایتان قرار دهید

غلومي گفت...

با درود !
خميني چون در هند بزرگ شده بود و گوش به فرمان انگليسي ها داشت ، و جون كينه اي عميق از ايرانيان داشت ... وقتي نابودي سريع ايران را با فتنه اي كه به پا كرده بود ميديد برق شادي در چشمانش ميدرخشيد !
و من با اطمينان (بلحاظ مطالعاتي كه در اين باره كرده ام ) ميگويم كه هدف اصلي خميني براي نابودي ، روحانيون بودند ! وي به لحاظ ماموريت بزرگي كه اربابان انگليسي به عهده اش گذارده بودند ، سراپا ادعا و خودبين بود! و اين را مراجع بر نميتابيدند و هر شكل كه ميشد ويرا تخطئه ميكردند در قبل از 57 و در اولين سال بسط حكومت خميني ، بسياري از روحانيون در رد وي سخن ميگفتند ، ليكن پس از نمايش چماق وهويج و سفره اي كه براي تقسيم ثروت ايران خميني پهن كرد ، همه آنان كه از وي اجتناب ميكردند ، شلنگ اندازان به پا بوس آمدند !
و برخي را ميشناسم كه با آنكه از بركت اين حكومت به آب و علوف قابل توجهي رسيده اند ، ولي از اينكه اينگونه در اين بازي توسط خميني عنتر ميدان شده اند و تا ابد نيز گاو پيشاني سفيد خواهند بود سخت پشيمانند ، و تلاش ميكنند به شكلي اين حماقت خودرا در شكل هاي مختلف بپوشانند ! بعبارتي ، اگر خميني هم اينك سر از گور دربياورد و بگويد كه حتي يك قدم دنبال من بياييد ، چنين نخواهند كرد !
عزت زياد !

مدیر وبلاگ گفت...

اکنون که این فیلترینگ سراسری را براه انداخته اند من به پیروزی ملت ایران امیدوارتر شده ام ... ملت کمی حوصله کنند تا اثرات حذف یارانه ها که حکومت سعی میکند با انواع حیله ها از جلوه گر شدن آن ممانعت کند ... آشکار شود ! شیشه عمر این دکانداران دین خواهد شکست !
پاینده ایران و ایرانی