۱۳۸۹ بهمن ۲۵, دوشنبه

رهبر درمانده

بيست وپنج بهمن ..............
امروز رهبر خون آشام جمهوري اسلامي ، در مستراح خانه اش پنهان شد !
امروز من همه چيز را در اكثر خيابان هاي تهران شاهد بودم  !
امروز رهبر پليد و وطن فروش اين رژيم ، آبروي نداشته اش ريخت !
امروز با آنكه رذالت هاي بسياري از مزدوران ديكتاتور قرن ديدم ، ولي با توجه به روزهاي اعتراضات پيشين ، بخوبي مشهود بود كه خون آشام دستور داده سگ هاي زنجيريش را با قلاده كنترل كنند !
و امروز روز پيروزي ملت ايران و شكست و خفت مفتضحانه جمهوري اسلامي بود !
آقاي سيد علي خامنه اي !! ديگر با چه رويي در انظار ظاهر خواهي شد؟ آيا اين احتياط در مواجهه با سيل معترضين ، به دليل دستور اربابت باراك اوباما بود ؟ يا وحشت از طوفان خشم ملت ؟ .... در هردو صورت تو بازنده امروز بودي !
اگر فرمان اربابت اوباما را چاكر منشانه گوش كردي و سگ ها را بستي ... كه علنا اعتراف به عمري نوكري امريكا و انگليس كردي ! اگر از ترس سيلي خوردن از شيران ايران ، پنجه خون آلودت را با توحشي كمتر نشان دادي ؟ كه اين خود نشانه ترس تو از اوج گرفتن خشم معترضين و عقب نشينيت بود !
از اين خيال خام بيرون بيا كه اين عقب نشيني يك تاكتيك بود ! ديگر طلسمت شكست و آب رفته باز نيايد به جوي !
من در تك تك چهره هاي سگ هاي زنجيريت خيره شدم ... بي تفاوتي ... بي انگيزگي ... مايوس از پايان گرفتن مطالبات مردم ...
و حتي گاه مدارا با مردم را در چشمان اين فلك زده ها ديدم !
حتي آن گروه 200 نفري كه به حمايت تو در خيابان آزادي با آن پلاكارد هاي مسخره شان چون اسب هاي پير شيهه ميكشيدند را ديدم !  حتي در سر دادن شعار پيزوري خود هم يكدست و يك صدا نبودند ! چون گوسفندان گرگ ديده بع بع هايي هراس زده داشتند !
راستي نهار به اين گوسفند دنبه دار محمد گل عثماني چه دادي ؟
به خاك وطنم سوگند ميخورم كه چيزي از دورانت باقي نمانده ، اي ضحاك زمان !!
پي نوشت -1- دوستان من نميخواهم حقايق را بزرگنمايي كنم و شعار هاي بي بنيان بدهم ! ولي خودتان خوب ميدانيد كه : حتي براي پيروزي در يك ليگ فوتبال ... يكباره نميتوان به فينال رفت ..چه رسد براي نجات يك سرزمين از دست پليد ترين رژيم تاريخ !
ولي با تمام وجود باور دارم كه امروز ملت ايران پيروزمندانه از يك چهارم نهايي به نيمه نهايي اين مبارزه رفتند !
پي نوشت - 2- در خيابانهاي خوش ، اسكندري شمالي ، جمالزاده ، سركوبگران با خفت از مقابل دفاع جانانه شير مردان و شير زنان ايراني گريختند !
پي نوشت -3- تلاش كنيم تا در نيمه نهايي ، حريف را با تحقير هرچه بيشتر شكست بدهيم !
پاينده ايران و ايراني

۴ نظر:

مسعود گفت...

درود

روزبه عزیز من حالم خوبه نگران نباش.

فقط شاید این جمعه نتونم پست بذارم.

به این آدرسی که اینجا گذاشتی ایمیل میزنم تا از این پس اگه همچین شرایطی شد ایمیل بزنی بهم.

در پی نوشت 2 خیابان جیحون رو هم باید می نوشتی چون ما تو جیحون واقعا حال این بسیجی ها رو گرفتیم.

پیروز باشی. پاینده ایران و ایرانی

مدیر وبلاگ گفت...

با درود به مسعود عزیز
از اینکه خوبی خیلی خوشحالم
من فقط میتونستم در ضلع شمالی انقلاب و آزادی باشم !
البته در یکی از خیابانهای موازی و در شمال خیابان انقلاب ، به 2 تا ساندیس خور درس سنگینی دادم که شرحشو برات میل میکنم
و از شبی که اون پست رو نوشتم ... به هر خبر و تفسیری که گوش میکنم میبینم که همون برداشتی که من از شرایط مردم و رژیم کردم کاملا درست بوده !!
پیروز باشی
پاینده ایران و ایرانی

zandiq گفت...

http://www.youtube.com/watch?v=Ly01Y8AvZJA&feature=player_embedded

Unknown گفت...

روزبه جان میشه برای ما هم بگی برداشتت در مورد مردم و رژیم چی بوده که درست هم بوده؟