۱۳۸۹ بهمن ۲۴, یکشنبه

نامه اي به هموطنانم در سپاه پاسداران

درود بر همهء هموطنانم كه ايران ، خانه پدري و مادرو زادگاهشان و تمامي هويتشان است .. بخصوص هموطناني كه با فريب دين فروشان ، در سپاه پاسداران مشغولند !
درود بر تو اي هموطن پاسدار كه جوانيت را در جبهه ها براي حفظ اين آب و خاك صرف كردي و اكنون مويي سپيد داري و همسر و فرزنداني نيز !
من تورا درك ميكنم ... با تو همدردي ميكنم ... زيرا كه هموطنيم ... در كوچه پسكوچه هاي يكي از شهرهاي اين سرزمين پر افتخار ولي زجر كشيده ... بزرگ شده ايم ! حتما خيلي از بازي هاي دوران كودكيمان شبيه هم بوده ... خيلي از غذاهاي ايراني را كه من دوست دارم ، تو هم دوست داري ! توهم مثل همهء ايرانيان ، وقتي كه باران بر سرزمين نيمه خشكمان ميبارد خوشحال ميشوي ... و سالي پر محصول را آرزو ميكني ! حتي اگر يكروز هم كشاورزي نكرده باشي
!
تو هم مثل بسياري از هموطنانمان ايران را سربلند ميخواهي ... بهترين ها را براي كودكان و جوانان اين مرز و بوم ميخواهي .. همانگونه كه براي فرزندان خودت ميخواهي ... ! راستي به آينده فرزندانت زياد فكر ميكني ؟ اين پست و مقام و پولي كه كم و زياد به تبع اين مقام كسب كرده و برايشان خرج ميكني ، آينده آنها را تضمين ميكند ؟  ميدانم كه خودت را آب از سر گذشته حساب ميكني و تنها به آينده آنها فكر ميكني ! ولي ...... ولي به نظر تو محمد رضا شاه به آينده فرزندانش بي توجه بود ؟ برايش مهم نبود كه سال هاي طولاني اجازه حضور و زندگي در وطنشان را نداشته باشند ؟ افغاني هاي زيادي ده ها سال است كه در ايران آمدو شد ميكنند ولي شاهزادگان پيشين از اين حق محرومند !! آيا شاه روحش اكنون خشنود است كه يك دخترش و يك پسرش دست به خودكشي زدند از فرط نا اميدي و اندوه ؟ و آنهم با وجود ثروتي كافي و احترام بين دول مختلف!!
تو دوست داري فرزندانت فردا روزي ،  به چنين محروميت و افسردگي و ادبار و خسراني مبتلا شوند ؟ من كلا خشونت و تهديد را محكوم ميكنم .. ولي خودت خوب ميداني كه آنكس كه چنين سرنوشتي را برايشان رقم خواهد زد .. حكومت بعدي ايران نخواهد بود .... بلكه خودت هستي !
هموطن عزيزم كه به دلايلي پيچيده در سپاه پاسداران هستي ! من و خيلي از ايرانيان هم چون تو ، براي خودمان عقايد خاص خودمان را داريم ! ولي در يك چيز متحد هم هستيم ، و آنهم سرافرازي و آزادي و ترقي ايران زمين است !
من خوب ميدانم كه چندان دل خوشي از حكومت وقت نداري ... حتي سخت خشمگيني كه چرا ، ترا كه روزي براي اين آب و خاك ميجنگيدي و شادمان بودي از عزتي كه بدين لحاظ در بين مردم داشتي ، امروز در ورطه نفرت هموطنانت انداخته اند و توقع دارند كه دست به خون هم ميهنانت آلوده كني !!! .. فردا يعني دوشنبه ، گروه عظيمي از هم ميهنان تو ، نه براي مقام و پول ... كه براي آزادي و سربلندي كشورشان .. كه براي نجات سرزمينشان ازاستبداد و فقر و فحشا و فساد و اعتيادو بيكاري و دفن استعداد ها .... ميخواهند به خيابان ها بيايند ! اگر هنوز تكه اي از جوانمردي اجداد ايرانيت ... ذره اي از فتوت و مناعت طبع انسانيت .. در تو باقي مانده ؟ از همين فردا با خودداري از هجوم به آزاديخواهان ، اولين قدم را بردار ! براي رسيدن به روزهايي كه خيلي وقت است قابشان كرده اي و برايت غريبه شده اند ! روزهايي كه بر اين باور بودي  كه اگر فقيري .. اگر غني !  اگر ضعيفي .. اگر قوي !  اگر كارگري .. اگر سرمايه دار ! تنها چيزي كه برايت مهم بود ومسلم ترين هويت خويشتن خويش ميدانستي اين بود كه ايراني هستي ! از اين خاك برآمده و روز ي در اين خاك خواهي شد !  
آنچه كه گفتم ... از سر دلسوزي براي ايران بود و بس ! چراكه ناراحتي يك ايراني و هموطن ، كه عشق به خاكش دارد .. ضربه اي به ايران است !
برخيز و حماسه ستارخان ها و باقر خان ها را از نو زنده كن ! نوكر خانه زادبودن براي  بي هويت هاي وطن فروش و خيانتكار را ، اگر روي كاغذ بنويسي و به فرزند يا نوهء هفت ساله ات بدهي بخواند ... به تهوع خواهد افتاد !!! ميداني كه بيراه نميگويم !!!
از دست دادن مقام و ثروت و حتي جان ، در راه ميهن ... بي عقلي نيست ! زشت نيست ! بلكه عين افتخارو سرافرازي ست كه تا نبيره هايت را غرق غرور و سرور ميكند !
باشد كه كردار نيك برگزيني و رفتاري نيك پيشه كني !
پاينده باد ايران و ايراني
پی نوشت -1- دوستان ، فردا هشیار باشید که به حرف کسانی که در لباس معترضین در بین شما هستند و در لحظه حساس مردم را به کوتاه آمدن و به خانه رفتن تشویق میکنند اهمیت ندهید و دیگران را نیز از اینکه ایشان عوامل نفوذی هستند آگاه کنید !

۹ نظر:

شیدا گفت...

درود روزبه جان!
اگه مخاطبین این پستت آدمهایی سنگدل و خشن نبودند، حتما تحت تاثیر قرار میگرفتن
ولی متاسفانه الان سر و کار ما با گروهیه که این حرفا حالیشون نیست چون اگه بود خیلی وقت پیش به وقاحت کارهاشون پی میبردند و دست ازین اعمال برمیداشتند
ایکاش این دسته از آدما میفهمیدن که اگه حتی این رژیم اونقدر بمونه که عمر اینا هم به سر برسه ولی بچه هاشون فردا تو مشکل میافتند، بی آبرو و سرافکنده میشن. به تلخترین محکومیت دچار میشن که چیزی جز دوری از وطن نیست!

مدير وبلاگ گفت...

با درود به شيدا خانم !
تاريخ نشون داده كه خيلي از آدمها در بزنگاه هاي تاريخي به سمت مردم چرخيدن !
از طرفي من دراين مقاله نظري هم به راه و روشي كه در فرداي ايران آزاد مردم بايد پيش بگيرند داشتم !
اگر مردم ما با كمي گذشت به هم وطنانشان .. تنها به اين دليل كه ايراني و هم وطن هستند نگرش داشته باشند .. ايران به اوج خواهد رسيد !
پيروزو سرافراز باشي !

zandiq گفت...

آیا ؟؟؟ ترّحم بر پلنگ تیز دندان ، گناه کاری بود بر گسپندان

مکدیر وبلاگ گفت...

زندیق عزیز ...
در یک سرزمین تا گوسفند داریم پلنگ هم خواهیم داشت ... و اگر گوسفندی نباشد ، پلنگ با آنجا چه کارش ؟
بخصوص که شاید کنام شیران باشد !
اینجا ایران است .. سرزمین شیران !
ما با زالوهایی طرفیم که نه به خودی رحم میکنند نه بیگانه !
پاینده ایران وایرانی

نوشین گفت...

با درود
روزبه جان از صبح تا حالا دارم کوشش میکنم بتوانم دیدگاهی در وبلاگت بذارم به هر حال الان ساعت 5 بعد ازظهر است که هم گوگلم کمی درست شده هم تونستم بیام اینجا ببینم اینو میتونم بفرستم،
به هر حال پیام شما برای سپاه بود و من سپاهی نیستم من همان گوسپندی هستم که زندیق گفته ، من همان کسی هستم که از اسب می افتد و هی بلند میشود

مدیر وبلاگ گفت...

با درود بر نوشین عزیز
یک حرکت دمکراتیک با تعاون همه ایرانی ها باید انجام شود !
ما نمیخواهیم عراق یا افغانستان دیگری بشویم !
بعضی مسائل را باید با نکته بینی و ظرافت بیشتری در نظر گرفت !
همه ایرانیان شیران خفته و پرافتخار هستند !
یک رودخانه زلال و زیبا و وجد آفرین هم ممکن است در آبش انگل های فراوانی باشند ... ولی نباید آن رودخانه را به خاطر وجود این انگلها انکار کرد !

وتو که خود شیرزنی از این سرزمین هستی .... شیران خفته دیگر را نیز بیدار کن !
پاینده ایران و ایرانی

غلومي گفت...

چو فردا برآيد بلند آفتاب.......
در سال گذشته كه دو بار تنور نهضت مردم داغ بود همين دو آقا نذاشتند كار به اخر برسه !
حالا ببينيم فردا باز گند ميزنند يا حساب كار دستشون اومده ؟!!!
به اميد پيروزي و فردايي بهتر

dariush گفت...

با درود
شوربختانه در هر قیام و یا انقلابی بسر پیش آمده که همان گروهی که انقلاب کردند خود به ماشین کشتار و دیکتاتور تبدیل شدند انقلاب فرانسه روبسپیر و هم راهان انقلاب کردند بر ضد دیکتاتور و خود دیر تر برای نگهداری ان به کشتار روی آوردند . انقلاب روسیه کشتار و دیکتاتوری پس از ان انقلاب ویتنام و انقلاب کوبا همه و همه ارزش هایی خود را دشت و میبنیم چگونه ماوو رهبر انقلاب چین که خود برای آزادی قیام میکند به یک دیکتاتور بزرگ تبدیل میشود انقلاب ایران هم به همین راه رفت و امروز از ان سرداران سپاهی ان روز ها یا آرامگاهی به جا مانده و ان ها که ماندند به فاسد ها و دیکتاتور هایی تبدیل شدند که میبنیم اگر هم چند تایی درون ان ها خوب هاست شوربختانه آنقدر با حکومت آمیخته هستند که نمیتواند حرفی بزنند من که فکر نمیکنم روزی سپاه به مردم بپیوندد ان ها تا خرخره در لجن فرو رفته اند ان هی که الان راه ساز و یا ساختمان ساز و بندر گاه هایی غیر رسمی قاچاق دارند به جایی پدافند از کشور بیش از این ها فاسد شده اند که به فکر مردم باشند
شاد باشی و تندرست

dariush گفت...

نشانی بالا اشتباه هاست نشانی درست در دیدگاه