۱۳۹۰ فروردین ۹, سه‌شنبه

ستيز با مبارزين ايران بجاي مبارزه با رژيم


 در اين 32 سال گذشته شاهد بوده ايم كه چگونه گروهي فرصت طلب و وطن فروش به نام اسلام و انقلاب ، ايران را به ناكجا آباد كشيده اند . نقش بي چون و چراي امريكا در سرنگوني شاه و مماشات با رژيم خميني بر كسي پوشيده نيست ! و ناظر بوده ايم كه چگونه پست ها و مسئوليت... هاي مملكتي تنها در بين يك گروه مشخص ، دست به دست شده ، و تا كسي نمرده بي پست و مقام نمانده ! و كمتر كسي ميداند كه اين مجوز حضور دائمي در سطوح مختلف حكومت را اين گروه انگشت شمار چگونه بدست آورده اندواكنون رژيم(چه حكومتگران فعلي چه كساني كه اينك ادعاي اپوزيسيون ميكنند )  با داستان پردازي هايي كه سوژه آنها از اتفاقات سال هاي بعد گرفته شد به تخريب همه مبارزاني كه عضو اين گروه مافيايي نيستند مبادرت مينمايند ! و شايد بد نباشد بدانيد كه اين گروه چگونه تشكيل شد و اين مجوز هميشه در بخشي از حكومت بودن را چگونه بدست آوردند .  بيشتر اين افراد در قبل از سال 57 يا از اعضاء مافيا بودند يا در كار قاچاق اسلحه (مثل دكتر چمران - قطب زاده - محمد منتظري - هاشمي رفسنجاني و...) و تعدادي نيز با اطاعت از يك سري از دستورات به عضويت اين باند حكومتي درآمدند . و اين دستورات به شرح ذيل بود كه هر كس با انجام هر گزينه اي ايجاد اعتماد كمتر يا بيشتر براي خود كرده و در مقامات بالاتر جاي ميگرفت
1- لو دادن يكي از بستگان كه عضو نيروهاي مخالف رژيم بودند (سلطنت طلب - مجاهد - چريك فدايي - و .. )... جنتي و گيلاني و ري شهري از اين گروه بودند !
2- شركت در عمل كثيف شكنجه زندانيان سياسي و تجاوزها (منوچهر متكي و بسياري از رجال حكومتي در اين گروه هستند .
3-(مشاركت مستقيم در اعدام زندانيان سياسي (امثال احمدي نژاد )
4- فعاليت در ترور هاي شخصيت هاي مخالف رژيم در داخل و خارج كشور (مثل ترور شاپور بختيار -قاسملو - فرخزاد و قتل هاي زنجيره اي)  . 
 يعني يك مافياي تمام عيار با پدر خواندگي خميني ... و كساني كه به صورت نفوذي در جكومت باقيمانده بودند با خودداري از ارتكاب اين اعمال ، از دايره قدرت خارج شدند و اين بر خلاف شايعات متداول امروزي است كه هر كس   به وي قدرت ندادند مخالف رژيم شد   با توچه به مطالب فوق كه مختصرا گفتم بهتر ميتوانيد از جناح بندي ها و مرده باد زنده باد هاي امروزي سر در بياوريد . لازم به ذكر است كه اين مطالب بسيار محرمانه است و هركس كه اين مطالب را انكار يا رد كند به سادگي اعلام كرده كه به شكلي عضوي از اين باند تبه كار رژيم است يا از وابستگان مقامات اين رژيم !
پس هشيار باشيم كه ساده لوحانه گول تبليغات رژيم و كساني كه فعلا و مصلحتي نقش مخالفين رژيم را بازي ميكنند نخوريم ! پاشنه آشيل مافيا در سراسر دنيا  منشور حقوق بشر است و براي ما ايرانيان اين باور ضروري است كه به همه مبارزان عليه اين رژيم احترام گذارده و آزادي براي فعاليت سياسي و نشر عقايدشان قائل بشويم ! و تبليغات عليه هيچ يك از مخالفان اين رژيم را نپذيريم ... و بدانيم كه هر كس كه در اين 32 سال مقامي در اين رژيم داشته (به جز دوسال اول ) نميتواند ادعاي مخالفت با اين رژيم را بنمايد .... بطور مثال ميتوان حسن خميني نوه خميني را از اين مافيا بري دانست چرا كه در همان سالهاي 59 و 60 با اعدام ها و دستگيري ها در سخنراني خود در مشهد مخالفت كرد و عليه عملكرد پدر بزرگش موضع گرفت ! ولي امثال اين موسوي و كروبي و خاتمي ... دستهايشان از خون اين ملت قابل شستن نيست !

۶ نظر:

مسعود گفت...

درود

اگر همه مخالفین به یک چیز اعتقاد کامل داشته باشن و اون اعلامیه جهانی حقوق بشر باشه و در اندیشه کشورشون باشن سر این محور و همچنین رفراندوم میشه به ائتلاف و همبستگی رسید.

درباره نوه خمینی هم من چون اطلاعاتی ندارم در این زمینه نمی تونم تایید یا تکذیبش کنم اما سخنت رو پیرامون اصلاحاتچی ها که حواریون واقعی خمینی جنایتکار بودن رو صد در صد تایید می کنم.

پیروز باشی. پاینده ایران و ایرانی

مدير وبلاگ گفت...

با درود به مسعود گرامي
روزهاي سخت و پر سايه اي در پيش است
از يك طرف سياست هاي پنهان و پيچيده امريكا و غرب در منطقه ... و از طرفي رويارويي با ملغمه اي از وطن فروشان ديروزي و آزاديخواهان امروزي ... چپ هاي رنگ پريده ديروزي و دمكراسي خواهان دو آتشه امروزي ..
و معترضيني كه هنوز با آويختن به طناب سياه مذهب قصد اصلاحات دارند ..
و اما سيد حسين خميني نوه خميني و فرزند مصطفي خميني ، در مصاحبه اي در عراق با نماينده بي بي سي علم مخالفت با اين اين رژيم و سرانش برداشته و سخنان تندي در باره آنچه كه در اين 32سال تحت عنوان حكومت اسلامي بر سر ايران آورده اند گفته و كلا منكر حكومت ولايت فقيه گرديده است ... ولي جالب آن است در مقابل اين سوال كه اگر از شما بخواهند كه رهبريت را به عهده بگيريد ؟ گفته است : اين افتخاري براي من است !
و معلوم نيست اين آقا با چه استدلالي ميانديشد كه با حضور اينهمه روشنفكر تحصيل كرده و مبارز .. رهبريت نهضت يا نظام چه تناسبي با يك آخوندي چون او دارد ؟!!!!!
پيروز باشي .. پاينده ايران و ايراني

نوشین گفت...

روزبه یک نفر نمیدانم از طرف مجاهدین هست ( که حتما" هست ) با نام تو در وبلاگ من ، من را تهدید کرده

مدير وبلاگ گفت...

نه نوشين عزيز آن كامنت هيچ نشاني از تهديد ندارد آسوده باش !!

Unknown گفت...

با درود
- دوست گرامی من هروقت امدم در وبلاگت دیدم بروز نکردی در نتیجه من هم چیزی ننوشتم علت نیامدن من نیست علت خودتی که مدتی است بروز نکردی
- در مورد مجاهدین هم من با عقاید شما هیچ مشکلی ندارم من فقط روسای مجاهدین را که رجوی ( فراری ) و مریم رجوی باشد را زیر سوال بردم چون این دم و دستگاه مجاهدین خود جزو اشرار و آدمکشان و تروریستها هستند که مردم ایران را گول زدند و بردند در آن پایگاه ، هم خودشان اذیتشان میکنند هم به احتمال قریب به یقین دولت ایران نفوذی در آنجا دارد و هم بقول نوشته شما دولت آمریکا دارد این بیچارگان را اذیت میکند!! ،
راستش وقتی به این قسمت از افکارم میرسم انقدر ناراحت میشوم که با یک روانی تفاوتی پیدا نمیکنم انقدر برای مردم ایران گریه کردم که بهتره منو ببرن تیمارستان
به هر حال من مرتب به وبلاگ شما سر میزنم و منتظر بروز شدن از طرف شما هستم
بدرود
- پاینده ایرانی که هردو نگرانش هستیم

مدير وبلاگ گفت...

نوشين عزيز با درود و سپاس
اين نشان مهر انديشي توست كه اينجا سر ميزني !
بله مدتي است كه بيشتر به اوضاع جاري فكر ميكنم و كمتر اظهار نظر ...
در باره مجاهدين حق داري .. ولي چون من از نزديك اعضاء بسيار پاك ..وطن پرست .. انساندوست ... و بي ادعاي اين سازمان را ميشناسم ... بخصوص در اين شرايط ، نفي و ترد ايشان را عادلانه نميبينم ... رهبران در همه دنيا ..جاه طلب هستند وگرنه رهبر نميشدند !
مگر محمد وقتي به رهبري اعراب رسيد همان محمدي كه با كاروان ها ميرفت ماند؟
از ياد نبريم كه نه تنها هيچ رهبري تا كنون مقدس و بي عيب نبوده .. بلكه بشر هنوز در دوران كودكي مدنيت به سر ميبرد و مسلما رهبران مجموعه هاي اين جامعه بدوي ، انسان هايي پر از جاه طلبي و گاه خيانتكار هستند !
آن مدينه فاضله .. آن جامعه متمدن و انساني كه شما دنبالش هستي ..شايد صد سال ديگر در غرب و سيصد سال ديگر در ايران ظاهر شود .. اكنون دوران جنگ ژنرال هاست ! ژنرال هاي سپاه پاسداران و ژنرال مسعود و مريم رجوي .. .. و فاصله بسيار است تا متمدنانه ، رفتار هاي دور از انسانيت بخش هاي مختلف جامعه را به نقد كشيدن ! در انتها ميگويم كه از نظر من اكنون اوضاع سياسي ايران چون آب گل آلود است و اين باب طبع ماهيگيران است .. و نه من ماهي گير از آب گل آلودم و نه تو ! و درخواست ميكنم زياده اندوه مخور ! و به ياد بياور سخني از آلبرت انيشتين را كه گفت: از نظر من دو چيز در جهان بي نهايت هستند .. يكي كهكشان ها .. ديگري حماقت انسان ها ... والبته من در بي نهايتي كهكشان ها مطمئن نيستم !
پيروز و شاد و سرافراز باشي